Catering i Näringslivets Hus

Oavsett om det är en frukost, en fika, en affärslunch eller en större kvällsaktivitet gör Proviant NLH sitt bästa för att hitta en cateringlösning som passar dina önskemål och behov.

För att ge bästa möjliga service och kvalité påminner vi nedan om vad som gäller vid beställningar och avbokningar.   

  • Bokningar av mat och specialkost ska göras 48 timmar innan leverans.
  • Om du som gäst vill beställa eller avboka utanför tidsramen kan du alltid kontakta Proviant NLH som då gör sitt bästa för att hjälpa till. 
  • Alla bokningar måste komma skriftligt via mejl eftersom detta också utgör avtalet mellan beställare och leverantör. 
  • Du är välkommen att ringa vid akuta frågor eller för att kommunicera under pågående event/middag/lunch.
  • Vid beställning är det viktigt att bifoga korrekt information för faktura inklusive eventuell referens och kostnadsställe.

Ibland kan det oförutsedda inträffa och en avbokning måste göras. Då gäller nedanstående:

  • Proviant följer branschorganisationen Visitas riktlinjer för avbokningar av beställningar. 
  • Avbeställning ska ske skriftligt.
  • Vid avbeställning senare än fyra veckor före arrangemangets första dag ska beställaren ersätta leverantören med 25% av värdet på beställningen.
  • Vid avbeställning senare än två veckor före arrangemangets första dag ska beställaren ersätta leverantören med 50% av värdet på beställningen.
  • Vid senare avbeställning ska beställaren ersätta 100% av värdet på beställningen. 
  • Avbeställning av dryck kan göras utan kostnad.

proviantnlh.se/catering kan du läsa mer om utbudet liksom hitta kontaktinformation.